Functie-eisen

  • Je hebt een relevante opleiding op minimaal MBO + niveau (bijv. PD, MBA)
  • Je hebt HBO werk- en denkniveau
  • Je bent bedreven met Office applicaties, boekhoudkundige pakketten (bij voorkeur Afas) en de loonadministratie
  • Je hebt kennis van relevante fiscale en juridische aspecten
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie
  • Je bent nauwgezet, accuraat en efficiënt
  • Je bent flexibel, sociaal en echte teamplayer

 

 

Senior Administateur

Ben jij een ervaren financial die uitblinkt in het beheer van cijfers en inzichten? Wil jij aansluiten bij een landelijk bedrijf en sta je graag aan het roer van financiële stabiliteit en groei? Voor De Vos Groep in Houten zijn wij op zoek naar een senior administrateur voor 32 – 40 uur per week.

 

Over de organisatie

De Vos Groep is dé landelijk opererende facilitaire dienstverlener voor het groot- midden- en kleinbedrijf. We bestaan ruim 57 jaar en hebben een  compleet pakket diensten die elkaar, indien gewenst, heel goed kunnen aanvullen waaronder schoonmaak, hospitality, catering, inrichting kantoorwerkplekken en onderhoud brandmeldinstallaties.

Iedere dag werken onze mensen met veel plezier bij onze opdrachtgevers. Iedereen bij De Vos Groep heeft maar één doel en dat is: een tevreden klant!

Wat ga je doen?

Als Senior Administrateur ben jij verantwoordelijk voor het tijdig up-to-date houden van de hele financiële administratie van De Vos Groep. Je zorgt samen met een leuk team voor een juiste en volledige boekhouding.

 

Je takenpakket bestaat o.a. uit:

  • Toezien op en bijdragen aan een juiste en volledige financiële administratie
  • Mede vormgeven van optimalisatie en standaardisatie van diverse (financiële) werkprocessen
  • Periodieke afsluitingen, (project)rapportages en (project)analyses
  • Ondersteuning bij het opstellen van de jaarrekeningen
  • Beheren van bedrijfsverzekeringen

Wie ben jij?

 

  • Je hebt een relevante opleiding op minimaal MBO + niveau (bijv. PD, MBA)
  • Je hebt HBO werk- en denkniveau
  • Je bent bedreven met Office applicaties, boekhoudkundige pakketten (bij voorkeur Afas) en de loonadministratie
  • Je hebt kennis van relevante fiscale en juridische aspecten
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie
  • Je bent nauwgezet, accuraat en efficiënt
  • Je bent flexibel, sociaal en echte teamplayer

Wat bieden wij?

  • Uitzicht op vast dienstverband
  • Een zeer uitdagende baan, die nooit saai is
  • Werken in een enthousiast en gedreven team
  • Een telefoon en laptop
  • Salarisindicatie fulltime: €3.600 – € 4.200 per maand

Is deze baan jou op het lijf geschreven? Neem dan snel contact met ons op!

Dat kan via 030 – 635 6000 en vraag dan naar Henk van Overbeek, Financial Controller