Functie-eisen

Opleiding:

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau

Ervaring:

· Minimaal 2 jaar relevante werkervaring

Talenkennis:

  • Goede mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.

Kennisniveau:

  • Vereiste kennis en ervaring van relevante softwareapplicaties als het MS Office pakket en het gebruik van een telefooncentrale

Receptioniste/ telefoniste Rotterdam (nabij Rotterdam Centraal)

Voor een locatie van ons in Rotterdam nabij Rotterdam Centraal zijn wij opzoek naar een geschikte dame/ heer.

De vaste diensten zijn op maandag 7.00 – 14.00 uur en dinsdag van 13.30 – 19.00 uur.

Voorafgaand zullen wij nog een in werkdag(en) inplannen in overleg.

 

Onze Hospitality Host is in uw situatie de receptioniste/telefoniste. Onze hosts vervullen ook de rol van de gastvrouw waarbij de taken gericht zijn op de persoonlijke aandacht en verzorging van de gasten en medewerkers. Afhankelijk van de mogelijkheden die de locatie biedt kunt u denken aan het ontvangen van de gasten en uitserveren van koffie en vergaderlunches, het coördineren van interne vergaderingen en bijeenkomsten en de gewenste backoffice werkzaamheden. Onze Hospitality Host heeft gevoel voor topkwaliteit dienstverlening en kan zich voortdurend uitstekend verplaatsen in de belevingswereld van de gast, medewerker maar ook collega dienstverleners die actief zijn. Daarnaast heeft de Hospitality Host een gemotiveerde, representatieve en dynamische uitstraling die bepalend is voor de perceptie van gastvrijheid en effectieve ontzorging.

Wat ga je doen?

Het optimaal uitvoeren van alle receptie werkzaamheden die nodig zijn om de doelstellingen voor locatie en haar klanten te realiseren. Het in samenspel met de interne organisatie zorgdragen voor een optimale kwantitatieve en kwalitatieve bereikbaarheid waardoor de klant volledig wordt ontzorgd.

 

· Het klantvriendelijk te woord staan van iedereen die contact zoekt met de organisatie en iedereen die binnen de organisatie gebruik wil maken van de diensten van de receptie- medewerk(st)er(s)/gastvrouwen/heren;

· Kennis hebben van de organisatie ten einde iedereen, intern en extern volledig en adequaat te kunnen helpen;

· Verstrekken algemene informatie;

· Het ontvangen, registreren, intern aanmelden en doorverwijzen van bezoekers (gastvrouwrol);

· Het verzorgen van al het binnenkomende telefoonverkeer;

· Het reserveren van vergaderzalen;

· Licht administratieve werkzaamheden.

Wie ben jij?

· Representatief voorkomen en handelen

Gastvrij

· Servicegericht

· Goede communicatieve vaardigheden

· ABN spreken

· Een ‘Hands-on’ mentaliteit

· Een slimme dame/ heer met een aantoonbare wil, keuze en plezier in dienstverlening

· Klantgerichte instelling

· Zeer goede contactuele eigenschappen en communicatieve vaardigheden

· Duidelijke en beschaafde (telefoon)stem

· Zorgvuldig, nauwkeurig en goed in het stellen van prioriteiten

· Empathie

· Zorg voor vertrouwelijkheid, privacy, integriteit

· Flexibel in houding en handelen

· Collegiale instelling

· Oplossingsgericht

· Proactief met overtuigingskracht

· Zowel zelfstandig, als in teamverband kunnen functioneren

Wat bieden wij?

  • Uiteraard een salaris dat marktconform is voor deze functie; jouw bruto-uurloon bedraagt € 14,16.
  • We starten met een contract van een half jaar, zodat we elkaar goed leren kennen. Daarna kan een vast contract volgen,
  • In mei ontvang je 8% vakantiegeld,
  • 25 vakantiedagen op basis van een 40-urige werkweek mogen natuurlijk niet ontbreken,
  • Met ons gezondheidsplan kun je zelfs extra vakantiedagen verdienen!
  • En omdat werken bij De Vos Groep ontzettend leuk is, maar we je uiteindelijk ook een fijn pensioen gunnen, bieden we je ook de mogelijkheid om van onze pensioenregeling gebruik te maken.
  • Gratis parkeren voor de deur behoort tot de mogelijkheden.

Is deze baan jouw helemaal op het lijf geschreven? Wacht dan niet langer en solliciteer direct.