Opleiding:
Ervaring:
· Minimaal 2 jaar relevante werkervaring
Talenkennis:
Kennisniveau:
Voor een locatie van ons in Rotterdam nabij Rotterdam Centraal zijn wij opzoek naar een geschikte dame/ heer.
De vaste diensten zijn op maandag 7.00 – 14.00 uur en dinsdag van 13.30 – 19.00 uur.
Voorafgaand zullen wij nog een in werkdag(en) inplannen in overleg.
Onze Hospitality Host is in uw situatie de receptioniste/telefoniste. Onze hosts vervullen ook de rol van de gastvrouw waarbij de taken gericht zijn op de persoonlijke aandacht en verzorging van de gasten en medewerkers. Afhankelijk van de mogelijkheden die de locatie biedt kunt u denken aan het ontvangen van de gasten en uitserveren van koffie en vergaderlunches, het coördineren van interne vergaderingen en bijeenkomsten en de gewenste backoffice werkzaamheden. Onze Hospitality Host heeft gevoel voor topkwaliteit dienstverlening en kan zich voortdurend uitstekend verplaatsen in de belevingswereld van de gast, medewerker maar ook collega dienstverleners die actief zijn. Daarnaast heeft de Hospitality Host een gemotiveerde, representatieve en dynamische uitstraling die bepalend is voor de perceptie van gastvrijheid en effectieve ontzorging.
Het optimaal uitvoeren van alle receptie werkzaamheden die nodig zijn om de doelstellingen voor locatie en haar klanten te realiseren. Het in samenspel met de interne organisatie zorgdragen voor een optimale kwantitatieve en kwalitatieve bereikbaarheid waardoor de klant volledig wordt ontzorgd.
· Het klantvriendelijk te woord staan van iedereen die contact zoekt met de organisatie en iedereen die binnen de organisatie gebruik wil maken van de diensten van de receptie- medewerk(st)er(s)/gastvrouwen/heren;
· Kennis hebben van de organisatie ten einde iedereen, intern en extern volledig en adequaat te kunnen helpen;
· Verstrekken algemene informatie;
· Het ontvangen, registreren, intern aanmelden en doorverwijzen van bezoekers (gastvrouwrol);
· Het verzorgen van al het binnenkomende telefoonverkeer;
· Het reserveren van vergaderzalen;
· Licht administratieve werkzaamheden.
· Representatief voorkomen en handelen
Gastvrij
· Servicegericht
· Goede communicatieve vaardigheden
· ABN spreken
· Een ‘Hands-on’ mentaliteit
· Een slimme dame/ heer met een aantoonbare wil, keuze en plezier in dienstverlening
· Klantgerichte instelling
· Zeer goede contactuele eigenschappen en communicatieve vaardigheden
· Duidelijke en beschaafde (telefoon)stem
· Zorgvuldig, nauwkeurig en goed in het stellen van prioriteiten
· Empathie
· Zorg voor vertrouwelijkheid, privacy, integriteit
· Flexibel in houding en handelen
· Collegiale instelling
· Oplossingsgericht
· Proactief met overtuigingskracht
· Zowel zelfstandig, als in teamverband kunnen functioneren
Is deze baan jouw helemaal op het lijf geschreven? Wacht dan niet langer en solliciteer direct.
Bezoekadres
Hoofdveste 15
3992DH Houten
Nederland
Postadres
Postbus 66
3990 DB Houten
Nederland