Functie-eisen

  • Werkdagen: maandag t/m vrijdag (je werkt 3 dagen in overleg)
  • Werktijden: 08:00 – 17:00 uur (met een half uur pauze)

Dit ben jij

  • Representatief en gastvrij
  • Klantgericht en dienstverlenend
  • Nauwkeurig, betrouwbaar en zelfstandig
  • Flexibel, stressbestendig en oplossingsgericht
  • Proactief en empathisch

En je hebt:

  • Minimaal 1 jaar ervaring met receptiewerk en telefonie
  • Goede communicatieve vaardigheden
  • Ervaring met Teams, Outlook en het Microsoft Office pakket
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal (schrift en spraak)
  • Redelijke beheersing van de Engelse taal
  • Bereidheid om in te vallen bij afwezigheid van je collega

Receptionist / telefonist Baarn

Parttime | 3 dagen per week | Professionele, representatieve werkomgeving 

Ben jij een gastvrije, georganiseerde multitasker die graag het eerste aanspreekpunt is binnen een organisatie? Dan hebben wij een mooie functie voor jou! Voor een van onze klanten in Baarn zoeken wij een receptionist(e) / telefonist(e) voor 25,5 uur per week. Je werkt drie dagen per week – welke dagen, dat stemmen we graag met je af. 

Geen dag is hetzelfde: je ontvangt bezoekers, beheert de telefooncentrale, ondersteunt met lichte administratie en zorgt dat alles op rolletjes loopt. Deze functie is representatief, niet fysiek zwaar en perfect geschikt voor iedereen die blij wordt van contact met mensen en een goed georganiseerde werkplek. 

Wat ga je doen?

Als receptionist(e) / telefonist(e) ben jij het eerste aanspreekpunt van het bedrijf. Je zorgt voor een warme ontvangst van bezoekers en een professioneel telefoongesprek, en je pakt verschillende ondersteunende taken op.

Jouw taken:

  • Ontvangen van bezoekers en aanbieden van koffie/thee
  • Beheren van de telefooncentrale (via Microsoft Teams)
  • Beantwoorden en doorverbinden van telefoongesprekken
  • Beheren van agenda’s
  • Reserveren van vergaderzalen en lunches
  • Lichte administratieve werkzaamheden
  • Verwerken, versturen en registreren van post

Wie ben jij?

  • Representatief en gastvrij
  • Klantgericht en dienstverlenend
  • Nauwkeurig, betrouwbaar en zelfstandig
  • Flexibel, stressbestendig en oplossingsgericht
  • Proactief en empathisch

 

  • Minimaal 1 jaar ervaring met receptiewerk en telefonie
  • Goede communicatieve vaardigheden
  • Ervaring met Teams, Outlook en het Microsoft Office pakket
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal (schrift en spraak)
  • Redelijke beheersing van de Engelse taal
  • Bereidheid om in te vallen bij afwezigheid van je collega

Wat bieden wij?

  • Een bruto-uurloon van €15,-
  • Een contract van 6 maanden om elkaar goed te leren kennen, met uitzicht op vast
  • 8% vakantiegeld (uitbetaald in mei)
  • 25 vakantiedagen (op basis van 40 uur)
  • De mogelijkheid om extra vakantiedagen te verdienen via ons gezondheidsprogramma
  • Reiskostenvergoeding
  • Pensioenregeling
  • Gratis parkeren voor de deur
  • Een kerstpakket en een prettige werksfeer

Klinkt dit als jouw volgende stap? Stuur je cv en motivatie naar fos@devosgroep.nl. Heb je vragen over de vacature? Mail ons gerust via hetzelfde e-mailadres.