Functie-eisen

  • Woonachtig in omgeving Oegstgeest
  • MBO werk- en denkniveau en technische kennis
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal, in woord en geschrift
  • Functie voor 40 uur per week

Huismeester Oegstgeest

Voor een locatie gelegen aan de Aert van Neslaan en de Lijtweg in Oegstgeest zijn wij opzoek naar een nieuwe collega voor 40 uur in de week, van maandag t/m vrijdag.

De huismeester is verantwoordelijk voor de facilitaire ondersteuning van de appartementencomplexen gelegen aan de Aert van Neslaan en de Lijtweg te Oegstgeest.

Hij/zij is het eerste aanspreekpunt voor bewoners, leveranciers en bezoekers voor diverse uiteenlopende zaken die hij/zij zelfstandig kan oppakken of kan uitzetten naar de juiste partijen.

Het belangrijkste doel van de huismeester is het in stand houden en daar waar mogelijk verbeteren van de technische staat van het vastgoed en adequaat reageren op meldingen van bewoners.

Een proactieve houding is hierbij erg belangrijk. Als aanspreekpunt voor de bewoners is het belangrijk om veel op de locaties aanwezig te zijn en goed bereikbaar te zijn via telefoon, email en WhattsApp.

Wat ga je doen?

  • Het controleren van verlichting en verstoringen
  • Het uitvoeren van kleine reparaties en hand- en spandiensten
  • Het zelfstandig afhandelen van kleine storingen
  • Het ontvangen en begeleiden van leveranciers/onderhoudspartijen en controle uitvoeren op hun werkzaamheden
  • Het registreren en rapporteren van bijzonderheden van het complex aan de beheerder;
  • Het bieden van eerste hulp bij calamiteiten
  • Het zorgdragen voor een nette en verzorgde uitstraling van het complex
  • Het vervullen van de sociale rol
  • Aansturing van de schoonmakers in en rondom het complex
  • Verschillende administratieve taken
  • Rondlopen in het complex om zo actief schades te constateren en laten repareren
  • Leveranciers benaderen en offertes tot bedrag X goedkeuren
  • Er is één meldpunt van de bewoners en dat is de huismeester (via telefoon, mail en WhattsApp), schades en onderhoudsmeldingen verlopen daarom ook altijd via de huismeester
  • Door veel in de complexen rond te lopen ben je een vraagbaak en toeverlaat voor alle bewoners. Hierbij kunnen knelpunten gelijk worden aangepakt. Tevens worden schades sneller geconstateerd door actief rond te lopen en deze kunnen dan ook sneller gerepareerd worden. Goede communicatie met de bewoners is van groot beland.

Wie ben jij?

  • Je weet van aanpakken en hebt, bij voorkeur, ervaring als huismeester of soortgelijke functie;
  • Je hebt oog voor detail en een groot verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Je bent representatief en stressbestendig;
  • Je bent communicatief sterk ontwikkeld;
  • Je hebt goede beheersing van de Nederlandse taal, in woord en geschrift;
  • Je bent flexibel ten aanzien van werktijden en inzet

Wat bieden wij?

  • Een goed salaris op basis van jouw leeftijd en (werk)ervaring;
  • Bij goed functioneren kans op een vast contract;
  • Een zelfstandige en afwisselende baan;
  • Veel verantwoordelijkheid;

Ben je geïnteresseerd? Solliciteer dan direct via onderstaande knop! Heb je nog vragen of liever persoonlijk contact?
Dan kun je ook contact opnemen via onderstaand telefoonnummer of e-mailadres jose.van.dee@devosgroep.nl